Ερωτικά διηγήματα σε ebook Ερωτικά διηγήματα σε ebook ερωτικά διηγήματα σε ebook Ερωτικά διηγήματα σε ebook Ερωτικά διηγήματα σε ebook

Είμαι πουτάνα επαγγελματίας και ο άντρας μου πελάτης/περίληψη

Φαντασίωση "είμαι πουτάνα"
Σύντομη παρουσίαση της ερωτικής ιστορίας

"Είμαι πουτάνα επαγγελματίας και ο άντρας μου πελάτης"


Ζευγάρι παντρεμένο 8 χρόνια,αρχίζει να παίζει με τις φαντασιώσεις για να τονώσει την σεξουαλική του σχέση.
Θέλοντας να κάνουν την φαντασίωση πιο ρεαλιστική,η κυρία ντύνεται προκλητικά και πάει σε πιάτσα όπου θα την ψαρέψει ο άντρας της,παίζοντας τον ρόλο του πελάτη.

Οι περαστικοί  που ψάχνουν για ερωτικές περιπέτειες την αγχώνουν,αλλά σταδιακά προσαρμόζεται στον ρόλο της και όταν ο πελάτης σύζυγος την πάει στο φτηνό ξενοδοχείο...δίνει μια πραγματική παράσταση πουτάνας επαγγελματία.

το ερωτικό διήγημα ανήκει στην σειρά

"Φαντασιώσεις Νο 1" του Erotika-ebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας βοηθούν να βελτιώσουμε την παρουσία μας και μας ενθαρρύνουν να συνεχίσουμε να γράφουμε ερωτικές ιστορίες
Παρακαλώ να είστε ευγενικοί και Όχι greeklish